FRUGI VENTA HOME
«  Terug naar homepage

Vertrouwen in glasgroente


Onlangs zijn de resultaten van de campagne ‘Sicher ist Lecker’ in Duitsland gemeten. Deze voorlichtingscampagne is gestart na de Ehec crisis in 2011, met financiering van de EU en het PT.

Doel is het vertrouwen van Duitse consumenten in glasgroenten te herstellen. Het veilige gevoel ten aanzien van glasgroenten is na een forse stijging in 2013 in 2014 met 70% nagenoeg gelijk gebleven. Consumenten die kennis hebben genomen van de campagne beoordelen glasgroenten veiliger dan consumenten die deze niet hebben gezien.

In 2014 kent 32% van de doelgroep spontaan een print-uiting van de campagne, 20% een online-uiting en 13% een PR-uiting.

De resultaten van deze campagne zijn jaarlijks gemeten en onlangs zijn de resultaten van 2014 bekend geworden (zie onderstaande nieuwsbrief).

 

downloaden van een bestand Nieuwsbrief_Campagne_Sicher_ist_lecker._dec._14.pdf openen/downloaden...